- Studijavimo galimybės VGTU universitete (Valerija Bernotienė)
- Informatika ir pradinėse klasėse (Albina Zdanevičienė)
- Kaip mokyti svajoti, kurti ir programuoti su Wix.com? (Antanas Dapkus)
- Ar mokykloje tinkamai pa(si)rengiama IT studijoms? (Renata Burbaitė)
- Mokinių IT kūrybiniai darbai – integracijos galimybė (Nijolė Kriščiūnienė)
- Intelektinė nuosavybė. Ką turi žinoti informatikos mokytojas? (Loreta Statauskienė)
- Kartu su informatika nuo pirmosios klasės (Rūta Filončikienė)
- Mažas įrankis – didelės galimybės. Neįmanoma misija atnaujinant šių dienų IT švietimą (Kęstutis Mačiulaitis)
- Kelias į išmaniųjų technologijų pasaulį su „Micro:bit“: nuo moksleiviško žaidimo idėjos iki projekto (Snieguolė Bagočienė)
- Konstravimo ir programavimo mokymas įvairiose aplinkose, „eTwinning“ galimybės (Danguolė Vaitmonienė)
- Žmogaus pojūčiai versus atviro kodo elektronika (Gintaras Jonaitis)
- Idėja pamokai: „Foto-mūšis“ (Tomas Šiaulys)
- Dideli duomenys IT pamokose (Bronius Skūpas)
- Iššūkiais pagrįstos CodinGame.com platformos naudojimas programavime (Kęstutis Budrevičius, Ramūnas Liuokaitis)
- Programavimo mokymas taikant varžybų sistemas (Kristina Serapinaitė)
- VGTU automatinio programavimo uždavinių tikrinimo sistema ir jos įdiegimo Lietuvos mokyklose perspektyvos (Dmitrij Šešok)
- 3D modeliavimas AutoCAD ir ne tik… (Daiva Makutėnienė)
- О преподавании информатики в школах Беларуси (Vladimir Kotov)
- Gerosios praktikos sklaida: modernios technologijos švietime (Lina Bagdžiūnaitė Litvinaitienė, Ernesta Smalinskė)
- IT sklaida švietime (Gražina Montrimienė)
- Diena kai mūsų vaikus mokys kiborgai… (Tomas Stasiukaitis)