Pranešimai

  1. Studijavimo galimybės VGTU universitete (Valerija Bernotienė)
  2. Informatika ir pradinėse klasėse (Albina Zdanevičienė)
  3. Kaip mokyti svajoti, kurti ir programuoti su Wix.com? (Antanas Dapkus)
  4. Ar mokykloje tinkamai pa(si)rengiama IT studijoms? (Renata Burbaitė)
  5. Mokinių IT kūrybiniai darbai – integracijos galimybė (Nijolė Kriščiūnienė)
  6. Intelektinė nuosavybė. Ką turi žinoti informatikos mokytojas? (Loreta Statauskienė)
  7. Kartu su informatika nuo pirmosios klasės (Rūta Filončikienė)
  8. Mažas įrankis – didelės galimybės. Neįmanoma misija atnaujinant šių dienų IT švietimą (Kęstutis Mačiulaitis)
  9. Kelias į išmaniųjų technologijų pasaulį su „Micro:bit“: nuo moksleiviško žaidimo idėjos iki projekto (Snieguolė Bagočienė)
  10. Konstravimo ir programavimo mokymas įvairiose aplinkose, „eTwinning“ galimybės (Danguolė Vaitmonienė)
  11. Žmogaus pojūčiai versus atviro kodo elektronika (Gintaras Jonaitis)
  12. Idėja pamokai: „Foto-mūšis“ (Tomas Šiaulys)
  13. Dideli duomenys IT pamokose (Bronius Skūpas)
  14. Iššūkiais pagrįstos CodinGame.com platformos naudojimas programavime (Kęstutis Budrevičius, Ramūnas Liuokaitis)
  15. Programavimo mokymas taikant varžybų sistemas (Kristina Serapinaitė)
  16. VGTU automatinio programavimo uždavinių tikrinimo sistema ir jos įdiegimo Lietuvos mokyklose perspektyvos (Dmitrij Šešok)
  17. 3D modeliavimas AutoCAD ir ne tik… (Daiva Makutėnienė)
  18. О преподавании информатики в школах Беларуси (Vladimir Kotov)
  19. Gerosios praktikos sklaida: modernios technologijos švietime (Lina Bagdžiūnaitė Litvinaitienė, Ernesta Smalinskė)
  20. IT sklaida švietime (Gražina Montrimienė)
  21. Diena kai mūsų vaikus mokys kiborgai… (Tomas Stasiukaitis)