- Kodėl IT mokytojams reikia platesnio išsilavinimo? (Bronius Skūpas)
- VGTU IT mokykla (Eimantas Jakas)
- Informacinės visuomenės dabartis ir ateitis (Gražina Montrimienė)
- Integralus inžinerinis ugdymas – naujos mokymo galimybės ugdymo procese (Dolita Luotienė, Gintaras Sereika, Valdas Gapsevičius)
- VGTU ateities inžinerija (Henrikas Mykolaitis)
- Geoinformacijos technologijos – priemonės ir turinys informatikos pamokai (Jurgita Rimkuvienė)
- Potyriai ruošiant pirmąjį informacinių technologijų brandos darbą (Jūratė Valatkevičienė)
- Automatinio programavimo uždavinių tikrinimo sistemos taikymo VGTU patirtis: privalumai bei trūkumai (Mykolas Ramanauskas)
- Mokinių, pasirinkusių informatikos mokslų studijas, pasirengimo IT srityje lygis (Nijolė Čeikienė)
- 3D objektų kūrimas „TinkerCad“ aplinkoje (Natalja Švaibovič)
- ArchiCAD taikymas mokinių projektinėje veikloje (Pavel Stefanovič)
- Alternatyvios programavimo aplinkos (Code.org, Scratch, AppInventor, MicroBit, Lego robotai) (Sergėjus Ivanikovas)
- Patirtis dirbant Europos mokykloje Briuselyje (Sonata Likienė)
- Ateitis prasideda šiandien: integruoti skaitmeniniai sprendimai šiuolaikinei mokinių kartai (Tadas Pukas)
- Veidai / Kaip įtraukti į mokymosi procesą (Tomas Stasiukaitis)
- Studijavimo galimybės VGTU universitete (Valerija Bernotienė)
- IKT Ventspilio konkursas moksleiviams „Ventspilio IT iššūkis 2017” (Vaida Paukštė)