Pranešimai

  1. Kodėl IT mokytojams reikia platesnio išsilavinimo? (Bronius Skūpas)
  2. VGTU IT mokykla (Eimantas Jakas)
  3. Informacinės visuomenės dabartis ir ateitis (Gražina Montrimienė)
  4. Integralus inžinerinis ugdymas – naujos mokymo galimybės ugdymo procese (Dolita Luotienė, Gintaras Sereika, Valdas Gapsevičius)
  5. VGTU ateities inžinerija (Henrikas Mykolaitis)
  6. Geoinformacijos technologijos – priemonės ir turinys informatikos pamokai (Jurgita Rimkuvienė)
  7. Potyriai ruošiant pirmąjį informacinių technologijų brandos darbą (Jūratė Valatkevičienė)
  8. Automatinio programavimo uždavinių tikrinimo sistemos taikymo VGTU patirtis: privalumai bei trūkumai (Mykolas Ramanauskas)
  9. Mokinių, pasirinkusių informatikos mokslų studijas, pasirengimo IT srityje lygis (Nijolė Čeikienė)
  10. 3D objektų kūrimas „TinkerCad“ aplinkoje (Natalja Švaibovič)
  11. ArchiCAD taikymas mokinių projektinėje veikloje (Pavel Stefanovič)
  12. Alternatyvios programavimo aplinkos (Code.org, Scratch, AppInventor, MicroBit, Lego robotai) (Sergėjus Ivanikovas)
  13. Patirtis dirbant Europos mokykloje Briuselyje (Sonata Likienė)
  14. Ateitis prasideda šiandien: integruoti skaitmeniniai sprendimai šiuolaikinei mokinių kartai (Tadas Pukas)
  15. Veidai / Kaip įtraukti į mokymosi procesą (Tomas Stasiukaitis)
  16. Studijavimo galimybės VGTU universitete (Valerija Bernotienė)
  17. IKT Ventspilio konkursas moksleiviams „Ventspilio IT iššūkis 2017” (Vaida Paukštė)